2 juni, home alone.

2010-06-02 @ 22:13:00
' Hejsan hopp.

Allt bra? Här är det bra, med mig iaf! Vet inte hur det är med min sötis vovve inu men :( hoppas han överlever på djursjukhuset som jag vet att han hatar :( Men han kommer klara det,,, det vet jag! Jag hoppas på honom.. Håller alla tumamr som finns för honom! Min lilla vovvie.

Idag är det onsdag, mama glömde att väcka mig imorse då hon stack tidigt så hade en kvart på mig att göra mig i ordning.. Arhh, jag blev lite arg p min mammi! Men ananrs har det varit en chilldag i skolan, höll på med lärar låten och den blev skitbra! Fick öven veta att jag kommer få MVG i musik! ÄÄÄÄKTA glad jag blev :O Först sa han vg (hade inte förväntat mig ngt bättre då jag endast haft G på alla inlämningar och prov). Men sen så gjorde jag ju refrängen på lärar lpten och den var han tydlgen imponerad av och sen så tyckte han att jag var duktig på lektionstid så därför fick jag det. Satt säkert i 10 min och höll mig för munnen för jag blev helt chockad när han bara sluta splea på gitaren och sa "nej josefine,, du är värd ett MVG för du har gjort detta bra. Haha sååå glad jag blev!!

Sen är vädret är uuuunderbart! Älskar det och jag känner att man behöver lite sol nu för att få den riktiga sommarkänslan! :) Hoppas att regn perioden är över och att resten av sommaren kommer va lika fin som idag :) hihi!

Efter skolan stack jag hem till pappa och städade. Känner mig jäkligt duktig, men det blev också jäkligt fint! Efter min lilla städning blev det moppen hem till mama där jag fick lite utbrott på Linda då hon var lat och inte ville hämta hästarna med mig, för ridit hade hon redan gjort (utan mig!!!) så jag fick lite damp sen hämtade vi hästarna och sen red jag Min ROLLE! Gick jättebra, så duktigt så! Sen har jag pluggat som en galning och sen passat Linda. Vi satt och åt kvällsmat tsm själva. Hade faktiskt mysigt. Jag satte på lite musik och vi dansade, sanckade skit (bla. om mina gamla pojkvänner som hon tyckte va ganska fashinerat att prata om!) ahah. Så sött! Sen läste jag saga för henne och nu sitter jag här. Ska ta det lugnt. Myyyys.

Vill även tillägga att denna helgen kommer blir AWESOME! Hjälpa pappa på fredag och sen sticker vi till malmö för att sen dra till falsterbo! Sen blir natten lång och jocke är världsbäst och hämtar oss i Falsterbo sent på natten :D MEEE LIIIKE!! Wiho!

Nej men nu ska jag kolla lite tv, duscha och sen sova! Godnatt SOV GOTT!!!



' Mitt hjärta, jag kan orka för dig.

Jag hatar att se dig må så dåligt,
för du orkar inte ens resa dig när man kommer.
Du viftar bara ett slag med svansen för sen
orkar du inte mer, för du har  så ont.
Jag hatar att du inte kommer när man kallar,
men du har inte orken att ens reagera på orden
och att man bara ser dig höra men inte kan, det är hemskt.
Jag hatar att du inte har orken att varken äta
eller dricka när jag vet att du egentligen är
så hungrig att det gör ännu mer ont och att du
är så törstig att du inte ens kan tänka på det.
Men min lilla älskade "valp" håll ut för min skull,
för jag kan orka till dig och jag vill orka göra allt
för dig. Så om jag hjälper dig att orka, snälla
hjälp mig att inte lämna dig.
För det är det enda jag inte orkar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback