20 juni, snabbis ;)

2010-06-20 @ 18:45:07
' hejjjsan hå!

Hoppas alla mår bra idag! Jag känner att jag har absolut ingen koll på vad det är för dag numera ? ;o brukar va så när man har sommarlov att man inte tänker på det alls, och så är det för mig just nu :) men skiiitsamma! Tillbaka till verkligheten, jag bloggade inte igår, hann inte och jag var med johanna på kvällen vilket var mycket mys ;) och vi gjorde massa knas. Haha! Tog även massa fina foton med hennes nya system kamera och dom blev sviin fina (A) visar dom sen ikv ;) bujahh!

Idag har jag jobbat för Eriksgården på cafeet och serverat ett sällskap på 25 pers, gick faktiskt jättebra och mer om schema för sommarjobbet får jag reda på imr så det kommer bli najs! Nu ska jag snabbt nyta om sen så ska vi sticka till blentarp byakrog och käka! MUMS!

Mer update senare :) PUSS



 här kommer dock lite söta cam bilder ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback