21 juni, why does it rain.. ?

2010-06-21 @ 17:43:10
' Hejjjj!

Knasigt
väder det är och har varit idag,, riktigt knas.. Först fint-små regn-fint-varmt-kallt-ösregn, puhh. Men men sånt man får ta, dom säger iaf att det ska bli en skitfin midsommar och det ä gutttt! Just nu sitter jag och glor hemma hos mamma. Har varit i ystad innan idag och varit m judemannen, sen drog jag hemt ill sjöbo igen och gick upp till mormors mor. Älskade människa, man är alltid så välkommen och alltid lika skönt att dra dit. Nice nice.

Nu hade jag egentligen tänkt att köra moppe till mamma men eftersom att det regnar så blir det mindre nice. Men behöver endå dra för att anna kommer snart till pappa. Ah, jaja nej men nu får jag väl bege mig. Vill bara säga en sak innan jag drar ; Ni som ringer dolt på min mobil och kommenterar anonymt på min blogg kan ta sig någon stans :) vill ni mig något så ring från ett nummer som inte är dolt och ska ni tvunget kommentera så skriv ert namn. Ni blir genast rätt så många år mognare då  ;) bara ett tips och lite pinsamt tycker jag att barn som fortfarande inte släppt blöjan läser min blogg och ringer till min tlefon ? För faktiskt verkar ni inte äldre :) Men som sagt, skriv namn. Underlättar för mig så kan vi säkert lösa era problem öga för öga ;) (yy)

BYEEEEE!


it goes annina power tonight at my place ;) (yy)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback