22 juni, "fast-dagen"

2010-06-22 @ 20:09:08
'Hejsan svejsan!

Jag har inte mycket
tid på mig så kan inte skriva allt för länge. Men jag ska berätta det viktigaste från dagen ;) Nämligen att idag skulle jag och anna baby ha "fast-dag" alltså ingen mat på hela dagen. Sen skulle vi kränga 12 "kamelbullar" (kanelbullar) och massa energi dricka :) haha, galet! JAG VET! meeen, dagen blev nästan tvärtom! Vi gick upp, åt visserligen ingen frukost sen stack vi till sjöbo m moppen och vidare till ystad. Vad gjorde vi i ystad? Joo... Vi gick raka vägen med bestämda steg till Max och beställde varsett "Stora målet". Detta matmålet innehåller, 1 stor mega burgare, 1liten burgare, 1 pommes, 1 valfri sås och 1 läsk. PUH! Vi blev så mätta att vi inte kunde resa oss på nästan 20 minuter :) haha. Så det där med "fast-dag" var nog ingen bra idé för mig och anna, sånna kräng som vi är ;). haha

Efter målet stack vi till h&m och kollade, sen gick vi vdare i lite olika affärer och jag köpte en tröja på Unos kläder som jag ska ha på Eket ;).  Bilder får ni se ikv, eller imr :) Ska nämligen snart bli hämtad av Henke och då ska jag, Miche och Henke hem till mamma och rensa lite kläder i min garderob. Och efter det ska jag hem till annnina ;) det blir nice!

Imr ska jag till lomma strand m mitt lilla hjärta johanna och då ska vi steka som faaaaan :) haha! Yesss, så är det och solen ska vara framme hela dagen imr så jag hoppas det stämmer! Men ni får ha det så bra och är det någon som vet vad som händer på midsommar så hör av er, för jag är på :) aight?

Pusss


SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback