26 juni, GALEN GÅRKVÄLL!

2010-06-26 @ 15:39:14
' HEJJJ :D

haha, jag skrattar nästan av att bara börja skriva detta för MIN gårkväll var sååå sjuk x) Går ikke att besrkiva :) Hann inte updatera för jag var väldigt mycket busy! Meeeen, dagen började med att jag jobbade i affären till 1 sen så skulle jag ju egentligen fira min midsommar i sövde med anna och thim då vi skulle tälta :) meeen helt plötsligt fick inte anna alls så jag fick ju sådär på nån timme ändra om min kväll totally! ;) Men fixarn (=mig) klarar allt, så jag åt lite midsommar mat med ingrid och jan hemma och sen så stack jag till Ronja (=Blajsten) där Josse, Hanne och Sara var ;) hihi, fööööörfest!

Så där hade vi kul och skratta och gjorde massa knas ;) Sen skulle vi dra vidare till Johan där det ryktades om att vara mycket folk, men efter att tagit taxi dit och slagit sig ner blev vi väldigt snabbt uttråkade;) Trots det galna som cirkulerade i blodet. Så jag josse och blajsten fick för oss att vi skulle gå ut en runda. haha xD Och där satte vi oss på en gräsmatta och ringde folk som eventuelt skulle köra oss till sövde. Haha, meeen alla hade druckit så det var lagom kört! Men då fick jag och blajsten en super-idé! Vi skulle cylla (annat ord för cykla) till sövde :) Men först skulle vi fixa cyllar ;) haha. Så jag och blajsten fick med oss hanne som inte fattade att vi skulle till sövde ens och josse tvekade så hon stannade kvar, tyvärr :( Meen vi fixade skjuss m henke så han körde oss till kristin och håkan (där jocke, mamma och hannes föräldrar var på fest) och där fick vi fatt i min cylle och sen vidare till hanne för att fixa en till :) knas!

Men hannes cylle hade punka så jag tog lite hektiskt fram en cyllepump och började pumpa på som en galning! Haha, och då gick det bra, men för att vara på säkra sidan så tog vi med hela pumpen xD! Blajsten cyllade på sture (=hannes cylle) och hanne där bak :) Sen hade jag min egen och så gav vi oss i väg lite smått vingliga! haha, men vi hann inte 50 meter innan polisen kom och sa att hann skulle hoppa av, men fattade hanne det ? ;o neej så hon hoppar på igen och hälsar glad midsommar! hahaah x) jag höll på att dö av skratt!

Men sen sa dom till en gång till och då hoppade hon av.. Vidare cyklade vi och hanne kom på cyllen igen efter att farbror blå kört iväg :) Men jag fick helt plötsligt för mig att vi skulle cylla till öved så jag råkade härleda vårt lilla cyllegäng att cylla till åsum xD haha, väl i åsum kom jag på att det var fel håll och sa till mitt lilla kvinnoskap att jag visst sagt fel så då vände vi och MOOOOT SÖVDE! :D haha. Det tog fett lång tid och cylla men vi skrattade, sjöng och peppade på vägen dit så det var ingen fara! Väl i sövde var där typ 15 pers... -.-' men vi orkade inte cylla till dansgalan så vi var där bara en liten stund sen åkte blajsten hem i bil och jag och hanne cyllade tillbaka till sjöbo i snabb takt (denna gången). Väl i sjöbo cyllade vi och träffade några pågar och sen hörde jag nämligen ett porlande från någons trädgård och då blev jag plötsligt sugen på att bada ;oo Så hanne kom med den unika idén att vi skulle ta oss in på oran. Och jag var ju knappast sen med att hänga på så det gjorde vi! :) haah. Detta var helt galet!

Väl inne och i vattnet var det RIKTIGT skönt ;o Varmt som in i! Sen drog vi med pågarna in men dom badade självklart inte -.-' TRÅKFISAR! Jag simmade rundor lite och jag var mitt i bassängen när vi allihopa ser några strålkastare från en bil och jag såg att killarna började springa och hanne drar sig upp från bassängen och sprang allt vad hon pallade. Haha, och jag som ligger mitt i bassängen och flyter börjar simma som en galning (jag suger på att simma, haha) och springer in i skogen och gömmer mig bakom ett träd :) haah! Men falskt alarm såklart så där kom ingen vakt så vi tog oss ut och sen cyllade hem.. Lagom blöta, men vi hade riktigt kul! Hemma klockan 02,27, puhh!

I morse vaknade jag m hanne bredvid, skulle egentligen till tosselilla m anna men inte tillräckligt fint väder ;) så jag fick sovmorgon till 12,00 ;) GÖTT! Sen drog jag och hanne in till blajsten och hälsade på där och sen vidare till kritstin och håkan där våra föröldrar precis hade korkat upp ny dricka för att fortsätta midsommaren i alkoholens tecken :) Men det är gött! Så ja, det var förmiddagen och nu sitter jag här, börjar få lite brottom eftersom att jag snart ska vidare jag med! För ikv blir det eket och vi ska ha så jiiivla kul :D haha, jag och anna ska fixa oss i sjöbo i husbilen sen ska vi cylla till Fanny och förfesta sen blir att gå till eket där det fortsätter ;) haha.

Något att konstatera är att jag lever ; GALET och jag ÄLSKAR det :)!!!!!





Lot of love ;) /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback