27 juni, sliten ;)

2010-06-27 @ 22:52:36
' hejjsan!

Ja minsann då var eket över, bästa kvällen på länge. Ha rinte haft så kul sen jag vet inte när... Sjukt kul och jag tackar allihopa. Inann eket var det mini förfest hos mig med josse, ronja, hanne och anna och thim dök tyvärr aldrig upp -.- jaja.. Men sen blev det iväg till eket och ja som sagt... Mycket dans mycket av massa annnat också och ja, SJUKT KUL! Tack allihopa!

Efter eket skulle vi tjejer ta taxi men taxin skulle kosta 100 spänn / skalle och där satte jag ner foten :P Glöm det asså! Nä, jag drog av den vinglga hanne från taxin och började ragga skjutts hem till sjöbo ;) och det hittade vi, nämligen hannes granne. Perfect match! Så det var najs, väl hemma hos hanne tog vi cyllen (klockan var då 03,25 typ...) till oran och plaskade ;) helt ljust och fett kul. Lika varmt denna gången :) Sen började klockan ticka och jag tyckte det började blir rätt sent så jag traskade hem till husbilen hos kristin och håkan ganska så blöt ;) jag var framma klockan 05,00 precis och då var det hel ljust.. Pust lite svårt att somna meeeen soffan fick gå (Y) Göttt!

Dagen idag har varit halvseg.. Sov till 11,00, åt frulle, stack till blajsten, hämtade cyllen och drog inom en sväng till mormorsmor och käkade lunch. Sen började jag sälja jordgubbar klockan 13,30 och slutade 18,00. Puhhh! Sen kom mamma och hämtade mig och jag stack in till Ching a Ling och ansökte om ännu ett sommarjobb (mitt 3e nu , haha) och jag ska komma tillbaka imrogon för att bestämma schema. Sån jälvla flyt jag har och jag älskar det. Tjäna money money money... Efter det stack vi hem och åt sen kvällsmat hos nisse o ulrika ;) gott!

Nu ska jag nanna!
PUSSSS



Midsommar 2010 ;)

sara,hanne o jag ;) - hos ronja!


söt tanta ? ;)- hos johan

henke o lilla jag ;) -hos johan

pusskalas ;) blajsten o jaaag ;)


josse o blajsten - pusskalas!


på oran ;) midsommarnatt ;)


på oran ;) midsommarnatt ;) tack hanne :D <3




Denna bilden får avsluta mitt inlägg, denna bilden togs igår innan eket ;)
jossan, josse, carlssen och blajsten (yy






Kommentarer

Postat av: hannneeeeeeeeeeeeeeeee

perfekt helg hjärtat! :D love you <3

2010-06-27 @ 23:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback