28 juni, trött&solbränd, jaddå!

2010-06-28 @ 23:05:44
' Hellu!

DÅ var det måndag igen och denna veckan kommer nog rusa iväg känns det som... Den är fullbokad och det känns visserligen skönt meeeen jag kommer va trött som in i. Måste vila ut mig asså, men har jag tid till det? Svar -nej.... Så det får blir som det blir, helt enkelt :P

Idag har jag varit på ystad strand m mitt lilla vattendjur hanne ;) haha! Riktigt stek och jag är helbränd... Cocos oljan satte minsann fart, det kan jag lova! Men kanske låg jag lite länge, vi kom till ystad 10,30 och åkte hem 16,30. Puhh ja det var en lång dag!

Efter stranden blev jag hämtad i sjöbo av mammi! Åkte hem, åt, krängde jordgubbar (mums) och sen kom min pappi för att sedan dra till kraftverket. Så ja, vi drog dit tränade, jag körde hårt med min lilla pappa ;) haha, rätt kul! Själv körde jag på maskin i 15 min, lite boll, 120 situp's m 10 kg vikt, 40 "magdrag" och 60 drag för mina ryggfiléer med 10 kg vikt. Känns gutt!

Nu ska jag hjälpa min mamma m att duscha håret och sen ska jag själv in i duschen. Härligt! Här kommer lite bilder från idag. Mycket vackert väder, men dock kanske lite väl vindstilla (om man nu måste klaga, tsss). Yessss.


fin bild på hanne darling (y)

strande =vindstilla, puh!

on the beach (Y)

stekt... jadååå



Ni får ha det bra!

Puss från
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback