29 juni, sjuk, körd, död....

2010-06-29 @ 17:21:12
' hej alla.

Ja här sitter jag och snuvar... Är sjukt och har nog en aning feber. Fifasen, jobbigt! Allt började igår efter träningen, skulle sova och jag började frysa som in i.. Tror jag fick solsting för jag blev helt konstig i huvudet. Sen så började jag bli sjukt förkyld. I morse var jag helt stendöd, hade drömt jättemycket och konstigt... Men jag skulle till Nova kliniken klockan 8 och sen börja jobba klockan 9 så det var bara att ta sig upp.. PUST!

När jag kom in på nova kliniken skulle vi behandla mina tår med "lotis" vilket inte skulle ge någon smärta... Men efter behandlingen kändes det som om min tå skulle gå av och jag fick samma smärta som efter 2a operationen. Fick ta en massa tabletter och jag låg i sängen, skakade och tårarna bara rann.. Så mamma fick ringa till jobbet och avboka. Sen la hon sig bredvid mig i sängen och det var så skönt.. Skönt att ligga bredvid sin mamma när man har så ont, för det hjälpte. Hon är underbar.

Efter några timmars sömn så tog jag mig upp och åt en macka, efter det har jag bara tagit det lugnt och nu ska jag plocka undan lite och sen vila igen.. Så ha det bra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback