5 juli, vakna.... igen :D

2010-06-05 @ 10:29:33
' Tjaaaaaaaa! :)

Här sitter jag heeeelt
nyvaken och gaaaanska trött och lyssnar på "scaaaaatman" hahah, anna ligger i sängen halvdöd :) haha försöker få liv i den lille fisken så jag spelar som fan ;) haha! UNDERBART VÄDER SHUHUUU!!

I alla fall ska berätta lite om vår gårkväll (min och annas), som no kanske minns skulle vi till malmö och förfesta och sen till falsterbo och göra även den lilla staden osäker ;) mohaha! Så efter skolan stack jag hem till pappa, solade och sen så hjälpte jag till lite hemma med att skära grönsaker och fixade såser och allt möjligt (pappa skulle nämligen ha avslutningsfest hemma för en kolega). Sen gjorde jag mig i ordning lite snabbt och drog sen till sjöbo är jag mötte annina pannina :D hihi!

Väl där så tog vi bussen till dalby där vi skulle byta buss till malmö. Men där i mellan hann vi säga hej och hå till andreas, nice nice :) Men sen väl i malmö blev det tydligen iiiingen förfest och jag och anna började storgråta..... SKOJA :) men vi yrade rundor först och letade efter bussen till falsterbo (klockan var mycket nog!) och hela den processen innebar väldigt många hälsningar/visslingar/galna vinkningar från fulla/nyktra killar som skulle göra precis som vi; RÖJA :D HAHA!

I falsterbo var vi först lite ängsliga var det låg (men det låg 20 meter bort, haha) men vi hittade och det vaaaar SJUUUUUUKT fett fin :O har aldrig sett något liknande! 1000 gånger finare än marshmellow ;) Men i alla fall då när vi kom dit var där typ 20 pers!? Lite pinsamt så vi började inte dansa direkt om man säger så... haha ;) Men vi gick ut på taket och satte oss vid några killa, haha (att vi ens vågade, skoja). Dom var fett trevliga, meeen vi hade 2 killar som följde efter oss som var 10 ggr snyggare som vi seeeen började dansa med ;) här kommer den processen ;)

Först såg vi killarna på bussen där vi kollade in varandra ;) Sen ser vi dom åter igen på nästa bussen till falsterbo, lagom pinsamt. haha :) Sen ska vi ju naturligtvis på samma club också... Väl där går de efter oss och kollar hela tiden. Och när dom andra killarna satt vi oss blev dom halvsura. haha :) Men sen satte vi oss vid dansgolvet vid ett par barstolar och de satte sig bredvid då 3-4 VÄÄÄÄLDIGT flamsiga och tramsiga tjejer kommer fram till dom och säger "Hallååååå,  kom och dansa med ossss :D." killarna säger nej direkt och följer inte med :) . Jag viskar i annas öra "fifan vad kul om vi går fram till dom och frågar om dom vill dansa... och doms äger ja? :D" så vi avvaktade lite och sen efter att dom följt oss ex antal gånger gick jag och anna fram då jag sa "ska ni med och dansa eller ;)" *flörtmin* och vad gör dom ? :) joooo säger nämligen ja såklart och dansar med oss fett länge ;) Sen föreslog jag att gå upp och svalka oss vilket dom joina med ;) Då frågade jag om tjejerna som kommit till odm innan var dryga och då sa robin ,som den ena hette, (sviiinsnygg) "neeej, dom höll inte måttet ;)" fifan vad ja och anna skratta inombords då ;) haha fettnajs!

Kvällen var kul och kvällen blev sen :) Vi drog hem med ett par coca cola flip flopp vars som vi fick flörta oss till när vi drog :) haha! Vi hade sjukt kul och vi blev hämtade klockan 3 av jocke :) Sååå sukt nice, det innebar att vi inte kom i säng förens halv fem och då hade vi proppat i oss en halv pizza och det var soluppgång :) Sen sussade v gott :) hääärligt!

NU ska jag och anna rida :) Sen drar vi till oran och schteeeeker ;) niiice!

BILDER!!! WIHOOOOO


hottis ;) mahh


hihi


jossiii (kolla bakgrunden) HAHAAHAH






dääääär fick vi dig din meees! inte kissa på allmän plats ;OOOO


meeen hej pussis :)


sööööötnos :)


utifrån :O FETTT FINT!


på väg hem och väl hemma :)


soluppgång på väg hem ca klockan 03,15


ego pics i bilen, hahaah :D


vår lilla schaffis :D ahaha!


snygga va ? :D haha


flipppppp bild klockan 03,40 :D haha!


NU DRAR VI IGEN :D HEJDÅÅÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback