7 juni, student :)

2010-06-07 @ 22:20:12
' hej o hå :)

Här sitter jag och muppar, är sviin trött och jag har precis gått in från studentfest (morgan kusin har festen i vår lokal). Gick tidigare från skolan och gjorde mig i ordning och sen blev jag hämtad av mamma, jocke och linda för då skulle vi sticka in till Lund och se morgan på trappan :) Träffade Nadja där och släkt mm. Tyvärr regnade det så vi blev måttligt blöta och dessutom kurrade min mage som in i... buhu!

Sen stack vi hem och det blev skitgod mat här hemma :) härligt som in i! Nu håller dom på att packa ihop och sen ska morgan och nadja m kompisar vidare till lund och festa vidare. Mamma tyckte dock jag kunde följa med dom men jag tror att jag spara mig tills helgen faktiskt :) helg och helg.. vi kommer börja på torsdag och sen fortsätta ända fram till fredag natt, huh... Fifasen jag kommer vara sleeeden ;) hahah

Men nej nu ska jag faktiskt duscha, kolla tv och sen sova. Godnatt på er.

Puss




min klänning, hade den faktiskt idag :) ska ju ha den på lärarmiddagen ;) så var tvungen, hihi!


bild på mig efter att jag smetat in strawberry fudge-mask i huvet ;) haah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback