9 juni, boojaaah snart slut på skiten ;)

2010-06-09 @ 22:13:09
' hejsan hoppsan ;)

Jag har varit busy igen så jag gjorde bara ett inlägg igår ;) men det får duga när man lever som jag :) hihi! Det blev nämligen bestämt när jag kom hem efter skolan att jag och pappa skulle kolla på bio, jag som kom med förslaget för det var ett tag sen vi gjorde det så ja! Blev hämtad på motorcykel, ahh jag älskar att åka!! Det blev filmen "prince of persia". Jag tyckte den var jättebra, den var sevärd och han som spelar huvudrollen är så daaaamn hot :o huh!

Bion slutade lite i nio så vi åt efter det eftersom vi inte hann innan. SÅ då blev det en riktigt lyxig middag på skogshyddan ;) förrät blev det vitlöksmarinerade jätteräkor med rom och crame fraiche ;) gott gott! Sen blev det nån filé med stektra grönsaker, aromsmör och rödvinssky med stekt potatis :) jättegott alltihopa! Sen att åka motorcykel är ju bara ett fett STORT plus i kanten ;) mihi! löööööv!

Idag har det varit en ganska lugn skoldag, började med att städa skåpen och sen var det konsert som gällde sen stack jag :) Inte lönt att va kvar och det gjorde alla andra också!  Så då passade jag på att dra till Unos kläder med anna darling och se om där fanns en jeansjacka som föll mig i smak :) oooooch det var där så jag spenderade den utan tvekan med handen på hjärtat ;) hihi! (A) ska nämligen ha den till lärarmiddagen, så den blir säkert till mycket god användning! wiho!

Efter minishoppingen så stack jag upp till min kära mormorsmor och överraskade henne med att visa att jag existerade. Hon blir alltid lika glad och det tycker jag verkligen om att se henne som! :) SÅ där satt vi en stund och pratade och hon bredde några mackor till mig, så sött! Jobbade nämligen för första gången i ludan utanför kvantum och sålde eriksgårdens jordgubbar :) var faktiskt inte nervös och det gick jättebra! Jobbade från 16-19,30 helt okej faktiskt ;) Åt sjuktligt mycket jordgubbar och jag är proppmätt nu! Kanske för att jag nyss åt kinamat men ändå! :) Det var riktigt nice!

Imr kommer jag kanske inte updatera, det beror på att vi ska mentorsdag hela dagen i veberöd hos nettan plettan :) hihi! Sen så ska vi dra tillabak till sjöbo och då ska jag till min mormor och sätta upp ett tält :) haha ska tälta där imrnatt, haha! Jag och anna! Fett kul kommer det blir, så jävla gaaalet :D hahaaha! Sen så ska vi till skolan på fredag klockan halv ett, så jävla nice sen slutar vi fan ta mig :D GUUUUTTTT! Men jag hoppas jag kan uppdatera i 2 sek imr iaf ;) lalala

Men här komemr bilder iaf ;) byyye!



Tack för en underbar kväll pappi, älskar dig!

snygg snygg snygg snygg.......

Shopping :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback