barnaerobicen-end.

2010-06-03 @ 20:03:55
' hej igen.

Vet inte vad det är med mig, blev alldeles sorgsen efter jag haft passet med thessan. Inte för att det blev bättre av ett sms som fick mig att både skrata och gråta, jag är så fruktansvärt kluven känns det som! Vet inte höger eller vänster, upp eller ner, fram eller bak, ut eller in!? Finns inte ord för hur fruktansvärt förvirrad jag är på hur just JAG ska bete mig riktigt ? :o Det är jobbigt :( Usch...

Men men nu har jag precis pluggat färdigt, vad jag vet.... Kanske en labbrapport också -.- meeeen ja... Jag är riktigt trött :O sjukt! Kanke ska gå och lägga mig tidigt ikv? Hade faktiskt varit skönt... Så ja kanske! Men men nu ska jag väl ha kul med mig själv. Vi hörs imr. Får försöka sova mig glad för just nu är jag jätte gnällig :( buhu.

Usch. Puss på er.

söta bilder va?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback