hemma från byakrogen ;)

2010-06-20 @ 22:39:27
' Hej igen!

Nu är jag hemma, har varit på Byakrigen i Blentarp och ätit pizza, jättegott! Tänkte berätta lite mer om dagen idag på eriksgården och vad som händer i veckan ;) alltid skönt att updatera framåt. Bra för minnet!

Som sagt idag började jag klockan 12,00 på cafeet och jag blev först runtvisad var allt var osv, sen så fick jag andra kläder och sen började jag med att hjälpa till med en sallad. Jag gjorde jätte mycket olika saker så svårt att ta med allt, men det var jättekul och det är absolut lärorikt! Gjorde allt från att noppra jordgubbar-diska-servera och allt därimellan. Kul att komma på nytt och jag blir förhoppningsvis uppringd i morgon om schema för hur jag ska jobba under sommaren och framåt. Så det ska bli skönt med lite planering! guttt!

I morgon ska jag sticka till ystad och hämta mina grejer hos Mimmi (som just nu är i Turkiet och gottar sig.. fnys) så jag hoppas att jude möter mig för hittar tusan ta mig ikke hem till Mimmi ;) hihi! Men det löser sig nog! Efter det ska jag till sjöbo igen och förmodligen har Anna bebis jobbat färdigt då så äntligen ska jag va med henne. Saknat henne ju... (hon har varit hemma i en hel vecka.. PUST) Men i morgon smäller det och vi ska ha mega kul ;) Hon ska sleepa hos mig så då blir det villt som alltid annars ;) men det får ni se då! hihi!. 

Övrigt i veckan så har jag stora planer på att sticka till tosselilla och ha fett kul för att sen dra till sövde på kvällen och tälta ;O låter fett mys tycker jag :D haha, så nu ska jag bara samla ihop lite folk och sen blire niiiice (yy). På midsommar ska jag jobba till 13,00 och efter jobbandet blir det antagligen fest men har inte planerat så långt inu... Men det blir skoj hoppas jag! På midsommardag är det EKET som gäller och då ska vi RÖJA! :D haha, WIHO!

PUSS


här kommer nån bild på mig och johanna ;)









min vovvse tuffse :) love love love!
johanna, lilsis ;* älsk på dig!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback