hemma från oran :)

2010-06-05 @ 16:53:30
' tjabbbbba ;)

Allt bra? ;) Det är det här iaf :) Har precis kommit hem från oran :) riktigt skönt! Första doppet vad gäller på bad, otroligt skönt. Jag och anna hade det riktigt najs, schteeeeek!

Innan dess red vi och det gick jättebra, pollarna blev svettiga som in i och vi med! Sen drog vi hem till pappa och hämtade bikinis och sen drog vi till oran, där träffade vi wendel och tilly :) mys pys!

Nu har jag precis fått hem min vovve i huset, så ska mysa lite med han kanske, eventuellt gå en runda med honom! :) Han är mycket bättre nu och han är mycket piggare, så jätteglad för det! ;)

Ikv blir det myspys med hyrefilm med johanna bebis andersson :) så det blir en lugn härlig lördagkväll :D hihi! Älsk på det ;) mihihi, vi får väl se vad det blir för film :) tss!

Men ja, vi hörs eventuellt sen!

PUSS

Bilder sen badet :)


liiijgom fuuul bild på mig japp japp :D


mememe ;)


mina flipp flopp (A) i loooove ;) hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback