hos min mimmi :)

2010-06-17 @ 19:59:05
' hejjjjjsaaan!

Nu sitter jag hos mimmi,
är fixad o klar väntar bara på att mimmi ska gå ut med hunden och sen ska vi till saltan där det blir pardeeey för hela slanten! Yessss så äre!

Dagen har varit underbar och stranden var verkligen hur fin som hälst :) kunde ju inte bada hela kroppen pga piercingen meeen jag badade benen, iiiiskall ;) haha men samtidigt skönt. Det var 14 grader.. Buhh! Sen har jag beara legat och stekt typ ;) försöker få brännan att bli snygg nu! yiihaa, brände mig i huvudet (såklart) och lite på bröstet annars är jag faktsikt inte alls illa berörd av vår lilla sol. Så det är najjjjjjsss!

Ska operera tån imr btw,, ahhh!!!! Men innan dess ska jag träna på kraftverket m mammi, min älskade mammi!

Nej men nu ska jag kolla lite på fejjan sen blire som sagt saltan! Shuhuuuuu


me me me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback