juni, i skolan :)

2010-06-08 @ 12:12:32
' Hej hopp i galopp ;)

Allt bra med er ? :) Med mig är det bra, sitter på "lektion" i datasalen, har egentligen kemi. Dock är vår kära Jonas så fenomenalt snäll att vi får göra vad vi vill i datasalen ;) såå sjukt najs och jag älskar när lärare för en gångs skull itne tvingar en att plugga :) haha! Det lät bra ;) Men faktsitk så har jag lite tid över till hiss och diss lista som jag inte haft på väääldigt länge!!

Här kommer den!



Absolut hiss!

1. Blommiga färgglada kläder :) Det är hur fint som hälst speciellt nu till sommaren och det är superhett! Verkligen något min garderob ska få nys av i sommar, vi körr på blommigt nu för tusan!



2. Badneau bikini! Detta är absolut den enda bikini jag kommer använda i sommar och det är bandeau bikinin! :) Den är rak och jag kommer inte sätta några band runt halsen eftersom jag vill ha en snygg bränna utan några vita sträck där man haft banden :) Jag har redan köpt två bandeaubikins och jag älskar det ;) Får jättefin bränna!

Svinsnygg!


3. Heldressen! :) Jag tycker heldressen som är inne nu faktiskt är jättesöt, först var jag tveksam men faktistk så är det jävligt sött om jag tänker efter ;) Här är några exempels om jag tycker om, men det finns undantag då jag tycker vissa är riktigt fula! Men dessa är söta ;)






Absolut diss!

1. Dåligt väder! Buhu, det hatar jag!!


2. Säga farväl.. Det kommer bli jäåttejobbigt att ta hejdå till alla nu när jag slutar. Visst det ska blir sjuukt skönt, men ändå :( Jobbigt...!


3. Klackson med det breda... Uew.. Jag hatar sånhär skor? Att ha dom hela, vet inte ens vad det heter.. Men nej jag tycker det ser förjävligt ut. Tycker det är så sött med den lilla klacken. Och skon i övrligt är oftast jättesöt. Men uschh. ja-.-' NOT JOSSIE STYLE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback