10 mars, sometimes..

2010-03-10 @ 20:42:41

' Tjena budd's.


Hoppas allt är väl, med mig är det bra förutom mina (nu helt plötsliga) ryggsmärtor :O Sjukt ont i mellanåt. Rätt så drygt. -.-' Men men sånt är livet..

Idag har det varit skola som vanligt, hatar onsdagar :O Dom är sjukt dryga, suck! Bara tråkiga lektioner typ. Men det får man väl ta! Efter skolan mötte jag Miche sen stack vi och solade på Mega Sun. Dom är helt klart bäst! Solade 17.45 minuter, perfekt tid! Älskar att vara brun, man blir lixom automatiskt snygg tycker jag :) haha, men men sen gick vi samma väg till Sjöbo Fitness sen skulle Miche hem så där skilldes vi åt. Min stora-syster är bäst!

Jag skulle ha core pass klockan 17.10 meeen såklart blev det inställt -.-' SUCK! Jag älskar att ha core, det är sjukt skönt. Men men så är det! Jag gick istället igenom lite olika övningar med Camilla och sen åkte jag hem till mitt enkla kära hem. Väl där pluggade jag och sen blev det mat och fortsättning på plugg -.-' Pust, ändå tycker jag det är relativt kul. Visst jag är rätt så skoltrött meeen jag gör det bästa av det och pluggar 1 timme om dagen, idag blev det 1 timme och en kvart. Känner mig hur duktig som hälst!

Nu ska jag bara ta det lungt. Snacka m min lilla sötnos på msn (I won't tell you yet) och det är alltid mys. Imr är det volleyboll turnering i skolan, längtar! Jag och anna ska vara speakers, fatta kul! Så det blir nog en bra dag!


 
Dagens outfit, svart lång t-shirt, miss sixty jeans och nike tröja.


Jag älskar dig mitt hjärta. Du lyser upp min dag. Gör allt för dig.



Jag är på halvtbra humör? Jag är glad men ena sidan av mig är som halvt sviken. Är trött på att mer eller mindre ingen är som förut? Det är fan inte många som uppskattar vad man gör för dom, inte många heller som förstår vad man faktiskt har gjort för att dom ska må bra. Det är lixom som en liten klump i min mage som gnager på mig, vill egentligen bara skrika hur grymt arg/besviken jag är men det känns som om även det kommer vara meningslöst. usch hatar bara tanken :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback