11 mars, stress-moment -.-'

2010-03-11 @ 21:58:30
' hejhopp.

Pust, en mer stressad dag än dagen idag får man nog leta länge efter :O haha, gud asså det var ju somsagt volleybollturnering i skolan idag och jag och anna var ju speakers och höll i sekriteriatet. Shiit, iiingen lätt uppgift och där fanns inte många minuter man kunde chilla på. Men men vi hade fruktansvärt kul ändå. Vi hade mikrofoner så det skulle höras och rätt som det är under en match så tar anna mikrofonen och gör väääärsta "snark-gris" ljudet! XD HAHA, jag höll på att dö av skratt! Alla som spelade volleyboll började asgarva hahahah! SJUKT KUL!

Sen skämde jag ut mig också ja -.-' Jag och anna satt och räknade poäng under hård press och stress, så kom där två killar bakom oss och frågade vem som vann killmatchen för tillfället. Killarna trodde både jag och anna var oskar och kalle (som vi går med). Så utan att släppa blicken ifrån papperna gjorde jag en ivägshasande handrörelse (som var nära killens huvud) och sa högt "SHYYYYY" samtidigt som anna säger "amen håll käften". Så säger Claes (vår idrottslärare) "ja ta inte illa upp killar, dom är stressade" och faller lite lätt i skratt. Så då vände jag mig om och såg att det var ju 2 helt random killar (såg rätt så bra ut) som vi just shasat iväg. haah, fyfan vad jag garva x) ahha. Stackars dom! HAhaa.

Dagen slutade med barnaerobic och just nu sitter jag hemma hos pappa. Ska gå och läga mig nu för är astrött!



Gud vad jag saknar den känslan att vara helt överlycklig med någon. Att vara kär, omtyckt och trygg. Man vet aldrig om ngt är rätt från början ju? Det är alltid lika svårt. För även om man vill att det ska vara så rätt som man fantiserar så kan det visa raka motsatsen och så står man där, tomhänt. Det är jobbigt att överväga, för man tänker ändå att skiter det sig nu så är det att börja om på ruta ett igen. Det är den känslan som sen är skön när man väl tröttnat på kärlekslivet. Men just nu är det där "ruta ett" något jag hatar. Så fina du, låt mig få vara sådär överlycklig med dig, låt mig få vara trygg och framför allt släpp mig inte till den jävla ruta ett..

Seeee ya!

Kommentarer

Postat av: jt

något du har glömt att berätta för mig om din nya sötnos? :) <3

2010-03-12 @ 11:17:00
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Postat av: jt

något du har glömt att berätta för mig om din nya lilla sötnos? <3

2010-03-12 @ 11:18:05
URL: http://johannathroback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback