12 mars, snöfifan!

2010-03-12 @ 18:21:46
' Sharå :)


Läget? :) haha, med mig är det på topp nu igen. Faktiskt, haha. Gick och la mig tidigt igår så det var sjukt skönt :) Pigg och glad idag ;) Vi började med att se på bio i morse på flora (även fast den biografen suger-.-'). Sen kom vi tillbaka till skolan och jag och min kära "Nationella-prov-kompis" (som går i min klass, stud) skulle då göra vårt muntliga nationella idag. Vi lyssnade på en text och sen skulle vi skriva ner; tid, ålder, handling, känslor. Texten var svår men kort. Sen skulle vi stå där framme och berätta detta för vår klass. Jag som är van vid att stå och prata inför folk blev för en gångs skull jätte nervös :O!! Mitt hjärta bultade som om 100 elefanter sprang inuti mig :O Men jag kollade inte i pappren en enda gång och jag berättade ändå det mesta. Är faktiskt riktigt nöjd och stolt över mig själv. Hoppas jag får mvg på detta med! I så fall har jag fått mvg på alla de tre delarna på svenska nationella proven. Jag kommer blir riiiiktigt glad då!

Efter skolan gick jag hem till miche och gnäggade lite med henne ;) haha. HON ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG! FÖR HON HAR TAGIT SITT KÖRKORT OCH HENNES LILLASYSTER ÄR SUUUUPERSTOLT ÖVER HENNE!!!!!!!!!! :) Så är det. Efter det tog vi bussen gemensamt för hon skulle till sin kompis och jag hem :) Så nu sitter jag här, väntar på att det ska bli mat och att mamma ska komma hem. Sen ska hela min familj åka och bowla (utom jag) men jag sitter inte i nöd, jag lovar ;) haha. David kommer sen, efter han har klippt sitt jävla hår -.-' suck! :) Pågar kan nte planera, that's it ;) haha.

Nej nu ska jag göra annat. See ya later!



Gårdagens outfit på volleybollen blev (slutligen efter 100 ombyten, ingen bra kläd-dag)
96-jeans Gstar raw, svart puma t-shirt och guldjacka. Sen en liten fläta i håret blev ju såå sött :) hihi!



Mig för tillfället, en aning knasig ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

tjejer kan inte heller planera..

2010-03-14 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback