14 mars, astrött!

2010-03-14 @ 19:24:23
' Tjenaaaaa.

Söndag idag dåja! Helgen har gått fort, men det är klart! Har man kul så går tiden fort ;) Jag bloggade inte igår, fy på mig. Men ärligt talat så hade jag fasen inte tid. Haha :) Sry..

Igår vaknade jag upp m min finis ;) Sen skulle jag till malmö med min lilla pärla till kusin, Lina. Så vi tog bussen till malmö klockan 11 och sen gick vi på entré och lullade rundor :) Mitt lilla busfrö hittade minsann en hel del kan jag ta och berätta, vårkläder är ju bara så viktigt. :) Passade plaggen sa jag "jaha, då lägger vi dom på köpa-listan" haha. Lite lagom sött :)

Sen åt vi lite och jag gick in i några affärer. Köpte vita converse (såååå mycket inne just nu), kavaj (precis som jag nämnt innan, det är vårplagget iår) linne, långarmad ljusblå tröja och beige-bruna tights. Lite så småbra :) hihi! Vid kvart i tre tog vi bussen hem igen och vi var helt döda båda två :O jätte för konsigt! När vi väl kom till sjöbo hämtade mamma oss och vi körde hem lina, tack för dagen mitt lilla favoritbarn, älskar dig! Sen åkte vi hem (jag och mamma) och jag fixade mig lite snabbt och sen drog jag till sjöbo igen och sen vidare till ystad där Stoffe hämtade mig med sitt lilla fordon! Lalala!

Hemma hos Stoffe var ju Thessan såklart, min bebis och söte Evelina (Stoffes lillasyster)! :) Vi var där hemma i ca 1 timme sen drog vi iväg till fest hos Ludde som fyllt 18 ;) Trevligt folk som var där, najs najs! Jag berättar inte mer om den kvällen för den var FÖÖÖÖR knasig!, Hahah, gaaalet och pinsamt! Jaja :) Påväg hem åkte jag, thessan, Stoffe och david kom med mig hem också ;) Så ja, haha. Det var fin fint :)

Vaknade upp i morse, inte jättepigg direkt meeeeen vad gör man inte när man ska upp och jobba? :) Men en sak är säker, jag ska iiiinte jobba nån gång mer efter att har varit på fest. Haha, man pallar inte asså! (eller jo jag gör!!) SÅ det var rätt så drygt, men sen kom jag hem och lagade mat till min kära familj (yy) & nu sitter jag här lite smålustig ;) fniss!

Här kommer bilder ^^


Linne ifrån Gina Tricot.


Långarmad och tights (dålig färgkvalité på kameran)

 

 Denna kavajen från MQ :) Mörkblå om ni inte ser ;) And ofcurse my "all star converse"


Men nu ska jag dra! Btw på lördag åker jag på skidresa med alla nior! SHUHU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback