15 mars, back to school.

2010-03-15 @ 21:29:34
' Hej hej.

Då var det måndag igen och skolveckan ska passera än en gång. Meen till helgen blir minsann lite mer utöver det vanliga :) Då ska nämligen alla idrottsnior på skidresa till hamrafjället! Ska bli riktigt kul! Vi ger oss av på lördag klockan 17. Jag ska åka i liggbuss för att få ordentligt med sömn så jag är pigg och glad sen :) Vi ärborta i hamra 4 dagar, och det kommer bli så otroligt kul! Alla tjejerna samlade i en tiomanna lägenhet. Haha, rööööj ;)

Nogsnackat om det för tillfället :) Idag var det somsagt skola & efter det stack jag och fick lite härlig bränna på Mega Sun. Efter det kom pappa och hämtade mig, när jag väl kom hem pluggade jag 1 timme. Feels great! Sen satt jag lite vid datan och sen nu har jag precis kollat på The Forrest Gump. Filmen är bra meeen den är ju så j'vla drygt lång? Jag har nog sett den 4 ggr och det räcker. Den är bra första gången, sen är den tusan ta mig kass -.-' Men men ska inte klaga, fick härligt sällskap av min kära familj!

För att inte glömma! Idag fick jag reda på vad jag fick på mitt muntliga nationella (svenska). Ni tror väl inte jag fick annat än MVG!? Jisses, jag kan knappt tro det. Är faktiskt stolt. MVG i alla delarna i svenska är minsann inte dåligt! :) Grattis till mig!



Men men, nu ska jag väl ta det lugnt, behöver prata m Dave The Babe, men han har ju inte pengar så det lär bli svårt -.- jaja, ni får ha det najs!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback