16 mars, bikini-time!

2010-03-16 @ 18:07:19
' Hejjhopp!

Idag är det tisdag, och vi hade nationella prov i engelska idag (hör & läs-förståelse) rätt så okej prov ändå. Inte så farligt jobbigt, faktiskt!

Just nu sitter jag hemma hos mamma och ska "passa" Linda ikv, måste tillägga att jag saknar min Dave The Babe! Sötnos som fan. I alla fall Mamma och Jocke ska kolla på Nanne Grönvall på Bil Bengtsson, waow! Så långt iväg asså :) Haha! Jaja, så det blir väl läxläsning med bebisen Lindis och sen ska hon minsann sova :) Haha, känner mig som värsta mamman! men men, snart ska vi ta in hästarna sen ska jag laga mat. Potatisbullar och bacon!
MUMS!

Igår kollade jag lite på bikinis nu inför sommaren, för faktiskt så är det inte länge till! När vi har påsklov (om 2 veckor) så är det exakt 10 veckor kvar tills vi slutar, och då har ju faktiskt sommaren redan börjat! :D Längtar som in i! Men tillbaka till bikinis, jag har försökt att hitta bandeau bikinis (utan band) och jag har inte hittat en enda snygg som går att köpa under ett svenskt företag! Så jag blev tipsad av Hanne att gå in på en engelsk sida. OCH DÄR!? Där fanns det :) Så glad blev jag!

Här kommer bilder!


Färgglad och snygg! (avtagbara band!)


Svart tvistad bandeau. Snygg och simpel!


Prickig? :) Tantig kanske ?, i don't know!






bästavän, säger det alldeles för sällan. Jag älskar dig.





Kommentarer

Postat av: Anonym

& jag älskar dig!

HAHA bilden e kattamjaouwstrof :) men dagen va nice ;) <333

2010-03-18 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback