18 mars, hurt in every-f*king-thing

2010-03-18 @ 22:20:04
' Hej

Jag är på dö dåligt humör och det har jag varit hela dagen. Jag har ont i min rygg och jag vet inte var jag ska ta vägen bara för det -.- JOBBIGT!

Och ja jag vet att jag inte la in något igår och det är skitdåligt, för att hade häldre velat hoppat över idag, meeeeeeen jag kan ju inte lämna er alltid. Haha det lät knas, nejmen ja.. Som jag sa; min dag har varit usel. Fast att min bästaste Annina Fyller år och att hon har 1 månad med din lille påg också så är jag på dåligt humör och det är bara dåligt av mig. Jaja, ursäktra! JAG VILL I ALLA FALL BARA GRATULERA MIN ÄLSKADE ANNA (=annina, djugelvrål osv...kärt barn har många namn)

Så grattis vännen, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback