19 mars, alone and waisting my time.

2010-03-20 @ 00:07:52
' Hej hopp!

Hope everything is well with u everybody. Med mig är det väl bättre, inte på tråktigt humör. Håller på att peppa. Ni vet nog inför vad :) Yess!

Idag är det då fredag och efter skolan skulle jag egentligen till mamma, men jag kom på mig själv halvvägs när jag satt på (fel) buss att så blev det inte, nej. Det är inte lätt att hålla reda på allt ibland asså. Skiftar ju rätt ofta mellan mamma och pappa, så ja man blir yr. Men men det löste sig. Jag sticker tilll mamma i morgon lite tidigare. Efter skolan i alla fall packade jag lite, fixade mig och sen drog familjen till "morfar" för att fira honom. Fin fint.

Sen skulle david komma, men han är ju sjuk och blev tydligen ännu sjukare nu så det blev kattamjaustrof av det. Så jag sitter just nu här, ensam och lyssnar på lite skön musik. Det är väl lagom sött! (Y)

Som ni kanske vet så drar jag till hamrafjäll i morgon med världens bästa nior. Vi ska åka skidor i 4 dagar och det ska bli sjuukligt kul! Lovar detta ska bli ett minne för livet! Wiho! Kameran kommer med så lovar att ni ska få se bilder efteråt. Jag är taggad! Men nu ska jag sova, och jag ska ha sov morgon imr för det har ja inte haft på 1000 år känns det som så det ska jag ta vara på! Jadddå!

Jaja, ska väl sova nu.



Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback