20 mars, TAGGGGGAD!

2010-03-20 @ 13:28:46
' SHUUUUHUUU :D

Äkta pigg jag är nu? :D Skit-taggad! Asså detta ska bliii så jävla kul!? Minne för livet, helt klart! :) Jag ska bara packa ner lakan och lite sånt sen är jag färdigpackat! Smart som jag är har jag min data med mig till hamra så jag ska blogga I swear :D haah!

Som jag skrev igår skulle jag ha sovmorgon meeeeen jag kunde inte sova länge :O Helt sjukt. Men sen åt jag frukost och min världens bästa storasyster gjorde varm choklad åt mig. Älskar idg människa! Sen packade jag lite, städade och sen drog jag och handlade m pappa :) wiho!

Nu sitter jag här hos mamma och är påååå trycket! Jag har en hawaii halsband på mig , haha och det var längesedan den var framme :D haha!




Flumm flumm!

Här kommer mina byxor :D


haha, snyggt va ;D




Nästa gång jag skriver sitttter jag iiiinte här :D hahaah HEJDÅÅÅÅ SKÅÅÅNE!!!

(kommer sakna min dave the babe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback