22 mars, lunch på g ;)

2010-03-22 @ 12:36:07
' shuuhuu :)

Nu har vi precis varit ute på en härlig tur ute i backarn :) Inte lika fint väder i morse som igår men nu är det jättefint igen ;) Dagen har varit heeelt great :)

I morse blev vi väckta klockan kvart i åtta och då sov hela vår lägenhet kan jag berätta! Då stod claes och cilla utanför och var helt uppe i spel för att ingen öppnade :) Sen kom limpan till skott och då var det en kamera hon fick i trynet. Ni vet claes älskar att filma så han kommer in på mitt rum och jag håller just då på att berätta om vad jag drömde i natt -.-' där sitter jag med tandkräm i huvudet (torkar ut om man har finnar) och claes står och filmar! JIPPPIII! -.-'

Sen begav vi oss i väg och åt frulle (jag och elin sist som vanligt) sen var det skidåkning som gällde! :) Haha, jag hanne och anna skulle ut aldra längst bort från där alla andra var (såklart) sen när vi skulle tillbaka genade vi igenom 3 skogar och 2 puckelpistar. Hahah, fifan vad vi skrattde har nog inte skrattat så mycket på länge. Haha, jag fastade i ett träd och ja jag vet egentligen inte vad vi INTE fastnade i? Hahah, när jag väl fastnade i ett träd så vänder jag mig om, då har anna slängt sig åt sidan för hon skrattar så mycket så hon inte kan stå och längre bort ser jag hanne som kommer i full fart och jag bara tänkte "oh noo, min sista stund är kommen" Meeen hon klarade sig :) och ja vi kom hem säkra, faktiskt!

Sen körde vi hem och nu sitter vi här, jag och hanne har ätit 2 bacon lindade korvar och jag har typ ätit misnt 10 vårrullar. Hahah x) Jaja, men nu ska jag ut och sola.

Have it nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback