23 mars, memori-of-life

2010-03-23 @ 22:46:33
' Heeejsan hoppsan!

Här sitter jag döööö trött efter en helt dag i backen, faktiskt så har jag trillat idag :( Baaad for me, bad för me. Men en annan sak jag kan glädja mig åt är att jag vann hela slalom tävlingen för alla tjejer :D haha sen åkte jag m johanna och elin och skulle göra en repris genom skogarna och puckelpistarna, dock gick det int elika bra som m hanne och anna :) haha, jaja!

Jag och elin skulle även hoppa på guppen i barnbacken -.-' och så såg vi Gittis (nybörjare) hoppa och trilla. Och både jag och elin tänkte "ähh jävla mees som trillar i barnbacken :)". Men jadå! Då kommer vi där, jag och elin (=proffsen) och hoppar först på första guppet i för sölig fart enligt oss. SÅ vi tog mer fart till nästa gupp meeeeen det blev föööör mycket fart så jag åker först och flyger som ett skjutet klot och elin efter.... Dock trillar jag *splash* och sen elin likadant *splash*, där låg vi och asgarvade. Hahahah! Så sen skrattade vi inte mer åt någon annan :) okej det gjorde vi visst :D haha!

Kvällsåkning blev det också ikv och jag tävlade med mamma, puhh! Jag vann alla gånger tills hon körde störtlopp -.-' men jag skulle inte ge mig tyckte jag så jag körde osm en jävla idiot :P haha och det gav resultat för jag såg fasen inte uppsvängningen så jag gjorde väääääärldens vurpa och snön den yrde och det kom som en hel orkan runt mig. haha, fast jag reste mig och skörde vidare :) haha!

Men ska sova nu. PUSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback