25 mars, memori-of-life-end!

2010-03-25 @ 12:18:57
' Hejsanhejsan.

Nu är jag hemma i fina skåne, puhst.. Jag är dööd och trött och sitter just nu i skolan för att utföra sista lektionen för dagen (kemi, öhh) , jag ville mest bara skriva att jag lever och att jag är hemskt ledsen att jag inte uppdaterade igår. Men sånt är livet. Jag är hel från skidresan men har dock fruuuktansvärt mycket träningsverk i rumpan efter slalom-åkningen. Men det är gutt! Som ni kanske ser svamlar jag för det mesta för jag är sjukt trött i hela kroppen och för att dölja mitt lilla ansiktuttryck har jag gått med solglasögon hela dagen och bär dom även nu. Fint väder ju!

När jag kommer hem ska jag dra på en ansiktmask och sen vet jag absolut inte vad jag ska göra, kanske sova. Men sen ska jag till sjöbo igen för att ha barnaerobic med thessan. Peppad? - Neeeeeej -.-' Men ja, nu ska jag fortsätta jobba med min flitiga lilla vän F-G :) Hihi!

PUSS!


Tierd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback