29 mars, break.

2010-03-29 @ 17:33:18
' hejsan hej.

Då var det måndag igen och jag har påsklov -otroligt skönt! Hemskt ledsen att jag inte uppdaterade igår meeeen jag hade inte tid och satt faktiskt inte vid datan alls igår tror jag! Var ju hos farmor och farfar i lördags så bestämde mig för att sova länge igår men pappa väckte mig så då gick det rakt åt skogen :) Men jag steg upp och sen fixade jag  med moppen lite faktiskt :) Gjorde hjulen rena och putsade lite på den, sen så startade jag och pappa den. Kul att börja köra igen!

Efter moppefixandet så kom jocke och hämtade mig så stack jag och jobbade i två timmar och sen vidare till Lillhagen för att kolla på häst till Linda :) Rätt så söt häst fast utan svans så jagvet inte riktigt :S Men ja den var ju hur snäll som hälst, vi får väl se!

Gårkvällen såg först tom ut men jossan har aldrig tomma kvällar så efter en fin kvällsmat hos nisse och ulrika stack jag till tomellia-city och träffade johanna o melissa :D Vi var hos cassandra en stund och hittade på galenskaper men sen stack vi hem igen, ganska tidigt :P haha!

I morse väckte miche mig genom att ringa och berätta att hon ville ha hem mig och det kände jag verkligen också för så jag tog nästa bästa buss hem till sjöbo! Där mötte miche mig och vi stack och solade en stund sen gick vi upp till min mormorsmor och hälsade på :) Efter det tog vi bussen hem till brandstad klockan ett och nu sitter jag här. Ska eventuellt till världens bästa mimmi ikv om pappa kan köra mig hem från ystad. Annars hittar jag på något med hanne :) Imr blir det jobb och sen på kvällen ska jag nog vara med johanna andersson, mys pys!

Ha en härlig måndagkväll! BYE



JAG VILL HA DIG!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback