3 mars, seg dag, jaddå!

2010-03-03 @ 20:57:09
' hejjjjsan :)

Idag är det onsdag, härligt med lill-lördag :) Snart helg wiooho! Idag väckte mamma mig, asså hon är konsig! Jag låg och sov så kommer hon där precis som om det är hennes sista dag att leva, helt överlycklig :) "vet du vad jag tycker är konstig?" (jag ligger fortfarande med ögonen stängda och halvsover, svarar inte) "hundar hälsar alltid på varandra med att nosa varandra i rumpan...." (jag ligger fortfarande ner och halvsover, och ger ifrån mig ett hrmm..) "JA!, och TÄNK så skulle vi människor också göra det. Gåfram och lukta varandra i rumpan. Gud vad KNASIGT" (då började jag vakna till liv...) "haha, tänk så skulle jag gå upp och lukta jocke på snoppen nu, HAHAHA" (då började jag skratta till för det lät heeeelt galet när hon satt där så fundersamt på sängkanten och diskuterade mer eller mindre med sig själv. Haha, min mamma är för knasig!

Iaf efter min graciösa väckning blev det uppstigning och sen till skolan. Ganska stressig dag faktiskt., men den gick an den med. Efter skolan har jag bara pluggat typ och sen har jag fått virus på min msn så nu håller jag på att kravera, minst sagt. Pust!


MEn men jag ska typ städa nu så jag hinner ikke mer med er nu.

PUSS!


en bild på mig och min kusin när jag var typ 7-8 år :) redigt krampig, haha x) sötsötsöta kusin Lina. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback