31 mars, soon-birthday (Y)

2010-03-31 @ 12:04:26
' Hejjsan!

Här sitter jag just nu hos hanne och har en hel del att berätta :)

Igår var jag med johanna och kollade på bio (blev det) vi kollad epå filmen "Sebbe", en halvbra film men rätt så hemsk och ett dåligt slut (antagligen df den blev dålig) . Innan på dagen jobbade jag och sen stack vi direkt iväg när jag kom till sjöbo. Vi skulle käka också, försökte ta oss in på "pizza Hut" men dom stängde så där stod vi halv dumma haha :) Men det blev pasta m laxsås på en annan restaurang, MYS! :)

Sen blev det bio och sen åkte vi hem, på väg hem mötte vi thessan, stoffe, linnea och joakim som också had evarit och kollat på bio ;) Sött! Massa galenskaper för mi och johanna denna kväll! När vi väl var hemma hos johanna kollade vi på film och sen somnade vi med ansiktsmask på!! Yesss.

I morse gick vi upp vid lite i tio och sen så skulle johanna iväg och shoppa så då stack jag till hanne (där jag sitter just nu). I eftermiddag ska jag klippa mig klockan 20 i fyra sen ska jag ha pass tio över 5 och sen ska jag och pappa antagligen ha en kväll tsm. Ut och äta lite, gå en runda :) Allmänt mys!

Imr är det torsdag och då är jag bjuden på fest hos martin, vet dock inte om jag ska dit. Finns en fest till som jag vet, men ja vi får se. Ska höra m pappa så det är najs ;) hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback