4 mars, 1 månad tills jag fyller år :)

2010-03-04 @ 20:52:56
' Hej i rutan :)

Allt är bra med mig förutom förkyldningen som är käääär i mig :( Men men, den börjar bli bättre fakiskt. Idag har det varit skola som vanligt, rätt så härlig dag med solsken och hela köret. Det gillar vi som in i! VÅREN KOM TILL MIG!

Vi hade idrott sista 2 timmarna och idag dömde vi inför volleybollsturnering nästa vecka. Jag kom dock inte med i något av lagen (tjejlaget/mixlaget) så jag blev lagom sur. Men jag nöjer mig åt att jag och Anna kommer vara speakers och sitta i sekriteriatet. Haha, shit vi ska flumma och det lär bli en rolig dag att lyssna på. Efter skolan blev det barnaerobic och det gick skitbra :) Sen stack jag hem och pratade lite m miche och åt tacogratäng, skitgott! Nu sitter jag här och degar, tänker på att jag ska städa hela ovanvåningen för fjärde gången på 3 veckor, så äckligt drygt. BLÄÄÄ!

Helgen ser ganska fin ut faktiskt, imr ska jag hem till mamma och slappa lite, sen ska vi fira min sötaste kusin Lina. Hon blir nämligen 8 år :) Då får jag även träffa min andra kusin Frida som är världens gulligaste kusin som faktiskt varit rätt så sjuk på sistone :( Men som tur är så är hon relativt frisk igen. Så det blir en lugn fredag. Sköönt! På lördag hoppas jag att jag kan få jobba av mamma, feels like I need that :) Sen så blir det en ooooootroligt fet lördagskväll. Min töser kommer vid 6 och då startar förfesten, WIHO! Sen börjar vi tagga och sen kommer taxin till Rosenhäll klockan 10 då det blir en härlig resa tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilllll : TINGVALLA! :D Som vanligt kommer det nog bli förfesten som blir roligast, men skit i det. Allt är roligt när man är med dom bästa! Haha!

Söndagen ska jag fråga mina kära föräldrar om jag får åka till lomma och spela in. Känner att jag verkligen behöver det, har en hel dröse låtar jag behöver få inspelat! Stoffe ska också med förmodligen om det nu blir av. Så ja det blir en full helg as always (Y)

Men nu ska jag clean up här i denna sunk-hålan :) haha

PUSSSS






jag vill ha sommar, bild på min galna mamma och annika-tosan :)  ( <- Mamma--Annika ->)


jag och bamse sen i somras :) saknar tiderna (you and me, you know it)



söt bild, äääääälskar godis or whot ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback