5 mars, grattis till världens finaste lilla kusin!

2010-03-05 @ 22:13:42
' Hejsan söta människor!


Idag är det fredag, WIIIIHO! Lovee fridays! Jag har gått i skolan idag och hela dagen har jag gått runt och längtat efter att få reda på mitt Nationella prov i svenska (uppsats). Till slut blev det min tur och jag var nervös över vad som skulle sägas och tas upp av (världens bästa) Anette som är min svensklärare. Jag visste faktiskt inte vad jag skulle förvänta mig riktigt men jag hann inte tänka så långt innan jag såg vad där stod på pappret "OTROLIGT BRA!!! MVG! 10 poäng!" Asså jag höll på att dö! :O Jag visste inte var jag skulle ta vägen!? Jag menar skalan var från 1-10 och jag fick 10 :O SJUUUKT! Jag blev så glad att jag började hoppa av extas. Shit, detta glömmer jag ALDRIG! Kopian kommer ut på måndag så då ska mina föräldrar få läsa den. I love MVG!


Efter skolan kom mamma och hämtade mig, sen stack vi och solade. Shit! Jag är brun :) haha, solade i 17,5 minuter i ett special solarium så det tar extra på den :D Sen efter det handlade vi och sen stack vi hem. En timme senare satt jag i bilen (igen) på väg till mina kusin Lina och Frida. Väl där grattade vi Lina som fyller 8! GRATTIS SNÄCKAN! Sen fick jag även träffa Frida efter att hon kommit hem från sjukhuset :( Kul att se henne bättre, fast att man är orolig ändå. Det blev jättegod mat och senare kolladevi på let's dance. Söttt!


NU sitter jag här och jag ska faktiskt gå och lägga mig tidigt ikv, ska upp imr och jobba så jag behöver ha lite krafter samt att imrkväll blir det ju paaaaartey! Så då kan man inte sitta och vara trött (men när är jag det egentligen?) ahha :)


Ha det bra nu ska jag sova :)


Idag har jag på mig ett vitt baslinne, svart tunika med lite puff i armarna, gråa leggings och en jeansjacka.
Ljusrosa naglar, ljusrosa läppar och ljusrosa ögonskugga :) Till det har jag silvriga smycken och en vit klocka ( som matchar tröjan) med silverspännen, såklart! :) hihi!
OBS! MÅSTE TILLÄGGA ATT DET ÄR JÄTTE INNE MED KAVAJER I VÅR, (KORTA SOM LÅNGA)!

PUSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback