6 mars, LÖRDAG!

2010-03-06 @ 16:42:18
' SHUUUUHUUUU!


Idag är det fanimej lördag och jag är po de! :D haha, Jag har precis sovit och är lite yrvaken men för att peppa upp så har jag musiken på max och deeeeet får mig att bli helt taggad :) haha, ikv ska vi ha kul!

Innan idag har jag jobbat typ från 9-14 :) Så det är naaaajs. Sen körde jag, jocke och linda till pg's och åt, fyyy på oss! :S Meeen det var fett gott iaf :D haha, sen kom jag hem och somsagt somnade jag och har precis vaknat :) Snart kommer henke hit ;) och sen ska jag börja städa ute i kontoret och sen kommer mina darlings! hihi! & som ni vet så drar det iväg till tingvalla sen ;) haha, taxin står utan för den "röda mattan" och väntar på oss klockan 22.00 :) Tonight gonna be a good night ;)

Men nu har jag inte tid och så nä :) haha, Have it najs! Ta hand om varandra där ute :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback