7 mars, tack-för-igår-!

2010-03-07 @ 15:50:25


Hoppas ingen är lika slö som jag idag :) haha, nej jag ska inte överdriva! Men det var en tuff gårkväll men ack så rolig! Haha, förfesten ägde as always! Sen kom taxin och haha, då råkade lufsen hoppa in i minibussen x) hahaha! Så galet! Sen körde vi inom Lövestad och hämtade ut pengar. Sen så var vi snart framme på valla :) haha. Shit, stadig var man inte direkt :D haha, så kan det gå.. Shuhuu...

Ja som ni såg skrev jag ett inlägg i natt ett tag efter tre. Sen sussade jag gott i min säng :) tss! I morse vaknade jag 07.20 och efter det kunde jag inte sova, men jag låg ändå och halvsov till 08.30. Mys! Sen blev det en chock för jocke när jag kom upp så tidigt men jaja :D haha, åt frukost och sen satt jag  lite vid datan, hängde upp tvätt, städade från förfesten, mockade med Linda och sånt duktigt! :) Känner mig stolt. haha (A) Men men, nu ska jag göra ngt annat. Som? Jaja..

Ska berätta det också att vi kanske planerar att åka till London på en Weekend minisemester. Hoppas veeeeerkligen det blir av för jag vill verkligen till London och SHOPPPA :O Fatta vad kul!? Maha! :) Men men nu ska jag drömma vidare på allt som går och sen ska jag väl bara sitta och glo :) haha, Ha en bra dag allihopa!

PUSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback