memori of life

2010-03-22 @ 23:39:02
' Hejsanhej :)

Här sitter man nu, helt slut och madde flätar just nu mitt hår ;) Efter att jag bloggade innan idag gick jag och la mig i soffan och somnade. SJUKT SKÖNT! :) Jag sov i ungefär 1,5 timme och sen kom thessan som också sovit och väckte mig. Sen började vi basta och gjorde kropps-peeling igen. Hihi!

Efter det var det dags att käka och sen tefats race. Jag kom med till finalen men tyvärr inte längre än så. Haha. Kvällen har senare spenderats med töserna i andra stugan och vi sjöng singstar och var heeeelt galna! Haha, jätteknasigt! Sen gick vi ut och knackade på alla dörrar. Trodde att vi skulle få lite uppmärksamhet av killarna men dom satt dock och kollade i porrtidinigar och då fes Wendel så då gick vi verkligen iväg :D haha!

Nu ska jag faktiskt sooova. PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback