memori-of-life :)

2010-03-21 @ 21:46:45
' Hej igen små barn :)

Nu ska jag faktiskt ta mig lite tid och berätta min kära kväll-natt-dag från igår :)

Igår var jag och mamma på plats vid skolan halv fem och vi skulle åka fem ;) Alla nior samlades och vi bar iväg. Jag, hanna och mathilda förde ett härligt liv där bak i bussen samtidigt som filmen "Sommaren med Göran" rullade. Haha!

Vi gjorde 2 pauser innan det var dags att sova och hanne bytte över till vår liggbuss så då kan ni kanske förstå att det blev ännu mer livat i vår lilla kära buss :) hihi! Klockan 11 var det dags att sova och vår buss blev en liggbuss :) Mysigt faktiskt, jag och hanne låg och myste med dunka dunka i öronen ;) Jag var dock den enda i hela bussen som asat med mig mitt sköna duntäcke, men såklart frös jag inte häller som alla andra gjorde. Tillslut sov vi gott fast att det inte var jätteskönt :) tss!

Imorse vaknade jag av att bussen stod stilla och det var endast en halvtimme kvar! Plötsligt vaknade typ alla samtidigt och det var dags at fixa pjäxor skidor och käka frulle. SHIT det var sjukt gott! :) Sen började vi ta oss upp i backarna samtidigt som solen sken på en i de finpistade backarna. Vi började åka klockan  9:00 (då liftarna öppnades) och sen åkte jag rätt mycket med en massa olika. Rätt som det var va jag själv bland killarna, mnen det var skitkul :) Dom åker ju lite mer crazy ;) haha. Sen blev det fet lunch m min världsbästa mamma! Hamburger tallrik, mums! Jag somnade till lite samtigit som jag solade mig i det fina vädret. Sen gick tiden fort och vi började packa ihop oss. Härligt!

Sen fick vi tjejer vår lägenhet och vi satte igång med att rätta till oss :) Sen klockan 17:00 gick vi till matsalen och åt, sjöng och hade trevligt. Vi var helt slut efter att åkt så mycket! Efter maten satte vi igång bastun (som vi också har) och vi började att hetta upp oss :) Sen satt jag, thessan och amanda och började smörja in oss med scrub för att öppna upp porerna. haha :) Sen tog jag fram en massa annat och vi började peela hela kroppen, skiiithärligt! Sen duschade vi och nu sitter vi här och myser allihopa. Bilder får ni när jag kommer hem ;) Det kommer bli en hel del!

Men nu ska jag också joina mina bebisar! Hihihi, Älskar er så jukt mycket! YOU ROCK MY WORLD!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback