Önskelista till födelsedag!

2010-03-25 @ 15:16:29
Hej igen!

Nu sitter jag här hemma och håller på att skriva önskelista i repris :) Jag har lagt till en sak till denna gången men såklart är det alltid bra att repetera! Jag menar vill man ha något så får man ju visa att man vill det också! :) hihi! Soo here we go again!

1. Språkresa till Malta!
Fortfarande på förstaplats och kommer förbli! Jag vill så sjukt gärna dit och få ta lärdom av vad livet har att bjuda på! Min idé som jag försöker dela med mina föräldrar är att vi ska betala en tredledel vars (som jag hoppas kommer gå) men såklart behöver jag pengar till det! Så ni som vill ge mig en ärlig chans att bli gråtandes lycklig på min födelsedag kan ju ge mig en slant ;) haha!


 2. Tatuering!
Ja detta är något som jag skrev en huur lång radda om sist. Varför hur var och när i princip. Men denna gången tar jag det kort. De vitkigaste orden för mig i mitt liv har varit "Tro, Hopp och Kärlek". Jag har fått idéer från ritningar och sedan ritat en egen tatuering som är alldeles unik (eftersom jag själv gjort den) och just därför vill just jag ha den. För det är ingen annan som har en exakt likadan som mig? Och denna skulle jag vilja placera antingen i nacken eller nedanför nacken mellan skulderbladen. Här är en länk var jag vill tatuera mig! (Där jag har hört att det är bäst). http://www.onefloordown.se/


Den jag själv ritat <--

3. Geckoödla! :D
Ja, det kanske låter konstigt men jag vill verkligen ha en geckoödla :O! Stoffe hade en som jag döpte till Esmaralda som sen dog som jag blev helt kär i. Nu har han dock köpt en ny som är en leopardgeckoödla och den är jag helt överväldigad att se. Jag har läst en hel del fakta om dessa små ödlor och här är den informationen jag kollat på och öven där jag skulle vilja köpa själva ödlan :) hihi! JOSSAN GOES LOVE GECKOS!
http://www.terrariet.se/leopardgecko_nyfakta.htm
http://www.tropikhuset.se/


SJUKT SÖT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback