20 maj, jossan is back again!

2010-05-20 @ 19:36:46

'Hej allihopa :)

Det var längesedan sist men jag är tillbaka! Jag har faktiskt saknat att blogga meeeeen, det har faktiskt varit skönt. Lixom som att ta semester kan man nästan säga :) men skit i semestern nu är jag tillbaka och jag mår hyffsat bra! Det har hänt jättemycket från det jag hade uppehållet till nu och hade jag berättat allt hade jag nog skrivit en bok och det ska jag undvika :) hihi.

Nej men det har varit lite trubbel med killar. lite trubbel med vänner (rätt mycket trubbel) och nu sitter jag här ganska kill-lös och ja resten vet jag inte :) Men jag är redo för nya äventyr för jag vill bara ha sommarlovet här NU och jag vill bara festa satan. Faktiskt så har jag gjort en regel för mig själv som jag ska hålla 4 veckor och det är på god start! Har snart hållt det i 1 vecka, tjuhu! (vad det är får ni själva lista ut, men jag kommer inte få skallebank på helgerna nåmer). Tssss.

Som det är nu i mitt lilla liv så har jag sommarjobb på eriksgården, RIKTIGT GLAD! Jag och min annina ska jobba som in i och tjäna massa massa pengar! TJUHU! Sen så har jag precis blivit frisk från en maginfluensa/feber/illamående/svimmande-period på 4 dagar så de gör mig extra pepp! Plus att det är fredag imr och då ska jag umgås med min emma baby! Eventuellt drar vi vidare med älsklings anna till Lundakarnevalen och har kul där! HOPE SO! Sen så är det så fruktansvärt fint väder och inte på tala om hur varmt och härligt det är! Så mycket min känsla! Nej så det är dessa anledningar till att jag börjar blogga just idag! För att jag är glad :D Orkar inte va ledsen mer även om det finns saker som inte är utredda inu. För jag är glad som det är just nu. Jag orkar inte med mer skit, för jag håller mig till det "braiga" nu :) Det jag tycker mest om! SÅ ÄR DET!

Och jag vill tillägga att min mamma, pappa, storasyster och min annina har varit världens bästa när jag mått skit. Jag är fruktansvärt glad över att jag har så fantastiska tillgångar. Utan er är jag ingenting. Älskar er allihop! Cuz i keep the real ones!


Här kommer lite bilder!


Jakke och jag hade en fotodag, 2 bilder av typ 150 som vi tog.


Annina o Guissipina.




valborg.


Jag sen valborg.


valborg.


Emmas 18-årsfest. <3


Emmas 18-årsfest. <3 maskerad (jag och anna var städerskor)


<3


anna. <3

Kommer fler bilder.

Puss jossan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback