21 maj, LUNDAKARNEVALEN!

2010-05-21 @ 16:22:52

'Tjoooohejjjjj :D

Hoppas allt är fin fint med er! Jag är på topp och taggad (ovanligt en fredagkväll) hihi! Men ikv är det lundakarnevalen som gäller och jag och anna baby ska dit, RÖÖÖÖÖÖÖÖJ! :D haha, vi ska ta bussen om exakt 2 timmar så jag har brottom as always! Anna kommer snart till pappa och jag är hos mamma nu så ja, jag har brottom! :)

Jag kommer ta bilder ikv så ni inte missar något, haha för det vill ni nog inte! I lund ska vi träffa massa folk som vill festa;) Men jag håller fortfarande mitt lilla löfte så inget "för-galet" för min del ;) haha. Nej nu måste jag rusa! HA EN UNDERBAR KVÄLL! FÖR DET SKA JAG HA!



PUSSSINUSSI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback