23 maj, älskvärt.

2010-05-23 @ 21:04:28
' tjuhu :)

Här kommer jag in vid detta underbara väder vi har för tillfället :) Det är bara älskvärt och inget annat. Jag sitter just nu hos mamma och har precis kommit hem från mina älskade kusiner Lina och Frida :) Frida fyllde sex så jag och Linda tog moppen dit och firade tösabiten :) älskade kusiner... Innan idag har jag bara jobbat och sen stack jag direkt hem och fixade och sen iväg på firande, så det har varit en full dag! Just like me.

Jag tänkte berätta lite om helgen för jag har ju haft brottom hela tiden så det är väl antagligen inte så lätt att hänga med var jag har hållt hus ;) Men i fredags skulle jag och anna till Lundakarnevalen och vi hade jättebrottom, men vi hann precis med bussen från brandstad till sjöbo för att sen åka till lund därifrån ;) Asså det går inte att ha tråkigt med anna, det går bara inte. Som vi skrattade åt allt ;) haha. Men vi kom till lund och där va fett mycket folk! SJUKT! Men vi lallade rundor i mer eller mindre halva centrum, in på donken, på baja maja och massa annat ;) Sen träffade vi Krille Hot som jag inte träffat på sjukligt länge så det var jättekul! Vi tog oss i alla fall in på karnevalen och gick rundor, sen så kom vi på raggningsrepliker och massa kul. Haha som vi skrattade!

Vi hittade även en bra raggningsplats där vi bytte nummer med en hel del. Haha sjukt knasigt kul! Sen så skulle vi ut och träffa jaderhed meeen dom va tråkiga så vi stack hem med den tidiga bussen (faktiskt) som gick 00,10. När vi väl kom till sjöbo skulle vi cykla hem och vad händer inte då? -Sky is opening.... Det börjar spöregna! MEn det hindrade inte oss vi hade lika kul ändå :) haha! Jag satte mig på cykeln och anna där bak, cykeln hade punka men jag cyklade lika snabbt för det :D haha! Vi fick inte cykla på stora vägen (13) så vi cyklade genom Klamby vilket är 1 mil omväg. Men under denna tiden hann vi stöta på massa fåglar som kvittrade, en igelkott och 1000 maskar som slingrade sig på den blöta vägen. Vi kom hem klockan 02,20 och då var mina ben bokstavligt talat DÖDA. Haha, vi gjorde några mackor sen så somnade vi sött båda två. Riktigt härligt!

Igår (lördag) vaknade jag upp med anna, relativt tidigt (09,10). Lagom trötta -.- suck. Men vi fick upp anna åkte hem, jag satt och snackade skit med systern min och sen gjorde jag lite lunch åt oss för sen skulle hon iväg och jobba :) Efter det gick jag och la mig och sov i ca 2 timmar. Efter det kom pappa hem och väckte mig. Då hade han precis varit och köpt ny motorcykel som jag nämnde igår. :) Så jag var snabbt hemma om hos mamma och red sen körde vi en sväng till Claes och Pernilla och sen åkte vi hem där min misse syster va :) Så vi satte oss och mös i soffan, kollade på en thriller som hette "roadkill". Riktigt bra faktiskt :) Den var läskig och jäkligt spännande! Så vi satt uppe alldeles förlänge enda till 02,20, SRY! Men sen blev vi lite rädda efter filmen så vi gick och la oss i samma säng och nannade jättegott tsm :) hihi, jag älskar min storasyster!

Ja och det var vad min helg hade att erbjuda :) Här kommer massa bilder ;)

PUSSSS!


Jag älskar dig anna knasbolls barn :)


Flippbild :D


På karnevalen :D


fulis i bakgrunden :O




hihi!


Kompisar ^^


haha


På väg hem i skogen och senare hemma XD




genomblöt :)


Lördag :)


pappas :D


snygge!


mina ben :D


jag i motorcykelställ, lagom fet jag ser ut :) haha

PUSSSINUSSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback