24 maj, ny vecka ;)

2010-05-24 @ 22:23:15
' Hejsan hoppsan :)

Ny vecka, nya bekymmer och nya roligheter, såklart! :) Allt är bra med mig har precis varit ute med pollen och ridit. Han är ju inriden nu och det går förvånadsvärt bra :D jättestolt!

Hade IUP dag i skolan idag så det var chill, har aldrig jobbat så bra på en sån dag så ja, stolt :D Gjorde 2 labbrapporter av tre och det är riktigt drygt att göra så det är faktsikt skönt, att ha det gjort! Efter skolan åkte jag och hanne (med föräldrar) till ystad och vi kollade på avslutningsklänningar och jag hittade en jättefin :) ska visa fotto på det antagligen imr, så får ni se minsann ;) Vi träffade även jude och krille och det var ett tag sen så det var kul :D hihi!

NU ska jag faktiskt hoppa in i duschen innan mamma kommer hem, så ni får ha det jätte bra sålänge :)

Pussi nussi!














i miss ya all, and im sorry.

(alla är inte med)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback