25 maj, snart helg? :)

2010-05-25 @ 22:01:48

' hallluuu! :)

Well, nu är det tisdag och snart helg enligt mig :D haha! Nej men i morgon är det onsdag och det är visserligen en äckligt seg dag! Meen jag och annina ska sola på matrasten så det ser jag framemot :) efter det har jag även "sommar-pass" med martina, verkigen kul! Och när onsdagen väl är klar då är det torsdagen kvar och den går SUPERSNABBT! :) Sen fredagen är som den är ;) snabb och rolig!

Anyway, idag åkte jag hem till mamma direkt efter skolan och red med linda. Jag red rolle och det är tredje gången jag sitter på honom och han är fantastisk! Han går jättefint verkligen! Så glad att jag har gjort allt själv med honom och inte skickat honom på inridning för jag har nog aldrig varit så nöjd :) Han lär sig supersnabbt!

I alla fall efter ridningen blev det plugg som in i, skönt att ha det gjort nu! Faktiskt så gjorde jag en ansökan om att dela ut tidningar på helgen också så jag hoppas jag får jobbet för man kan tjäna från 65-150 kr i timmen vilket jag verkligen inte tackar nej till! I så fall har jag fullt med jobb i mina händer, men vad gör det när man vill tjäna goa pengar? :) nothing! Men men ska snart hoppa in i duschen och sen kolla lite tv. Men före det ska jag visa vad jag handlade igår :) hihi!

Måste tillägga att jag redan saknar min mamma, hon åker iväg igeeeeeen imr till norrköping :( bläää. Sen håller jag tummarna för lufsen, fel på magen och ligger just nu på djursjukhus :( min vovve ju! Sen får jag säga att bättre pappa än min kan man inte ha, punkt slut och anna lindgren är bäst i värlen :) PUSSS

Bilder kommer här!


mest för att mamma fick mig att skratta fett mycket och fick mig att se helt mongo ut -.-' PUST!


skolavslutningsklänning :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback