27 maj, gud helt slut!

2010-05-27 @ 16:32:52

' Tjabba tjena hallå ;)

Ledsen att det ikke blev någon update igår men jag hade inte tid och satt faktsikt inte vid datan på hela kvällen. Well well, just nu står jag här på SFC och ska ha barnaerobic om 40 minuter :) Sött sött! Dagen har varit lugn och fin förutom att dom två sista timmarna hade vi triatlon! WÄÄ! Jag suger på sånt ju! Men i alla fall, jag körde aqualon för jag kan inte riktigt springa med min tå inu... Men faktiskt gick det jättebra! :O Helt förvånad, jag cyklade 15 varv som var på kanske 500 meter och sen så simmade jag 20 längder på tid såklart! Förra året hade jag tiden 37 (dåligt enligt mig) och i år förväntade jag mig sämre men fick faktiskt 3 minuter bättre! SÅ jag är glad!

Men jag berättar mer om gårdagen ikv för nu måste jag lämna över receptionen till Mia och bfortsätta plugga!

Ha det bra sålänge :)

Kram jossan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback