29 maj, saturday :)

2010-05-29 @ 15:36:03

' Hejjjj på er :)

Allt är najs hoppas jag :) Det är bra med mig, lite trött kanske men annars skitbra ;)

Gårkvällen var jättebra, haha många goa skratt :) Vi drog först till lund efter skolan och träffade Victor bästis samtidigt som vi åt på donken. GUTT! Sen så köpte vi skor, jag visar dom ikv :) VIctor var en jätteduktig hjälpreda så han får faktiskt med fler gånger;) haha! Men i alla fall sen så köpte anna en navel piercing, skitsnygg!! Och sen efter det drog vi in till malmö och på tåget bytte jag outfit :) hihi!

Väl i malmö kom jude och mange för att hämta upp oss (fast vi tog buss) till värnhem och där träffade vi lite fler folk i manges lägenhet :) skitnajs. Ja i lägenheten flippade vi som in i och höll på med massa knasiga lekar, haah! Efter lite trams så hoppade vi i Nick's Jeep och körde rundor i malmö. fett kul! Haha, vi hade race med en annan bil jag och anna fick värsta adrenalin kicken och skrek som in i haah! SKITKUL! Sen handlade vi lite godis och ja, massa knas! Sen tog vi tåget till lund och sen hem. Skitkallt. buhhhh!

När vi var hemma åt vi mackor och la oss sen och sov. Svinskönt! I morse vaknade jag upp med anna på golvet bredvid mig, så sött! Klockan var då 12,00 och det är sjuuuuukt längesen jag sov så länge. Jag och anna brukar vakna vid 08,00 ju! Men skönt att få sova ut! Sen hoppade vi studsematta (fett kul!) och sen så kom Jan och hämtade mig och körde mig till pappa där jag bara tog det lugnt ett tag. tssss

Just nu sitter jag hemma hos mamma (har kört moppe) och ska snart rida två pollar som verkar allmänt glada :) kul! hihi! Älskar att rida rolle, bästa man kan göra! Så nu ska jag bege mig ut! Ikv blir det lugnt (tyvärr) hade velat gå ut och röja men neeejdå. Inte emot sina föräldrars vilja, suck... Jaja får väl bli en lugn kväll. Tråkigt, men sant. Men hoppas ni kommer ha det kul vad ni nu än ska göra :) wewe

Hjedå! Hörs senare!






take this feeling away, please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback