30 maj, morsdag :)

2010-05-30 @ 21:49:39
' tja tjena.

Hoppas allt är bra! Jag är ganska trött för har jobbat idag så ja, men lite slö får man väl vara nån gång! I vilket fall som så har min helg varit jättebra! Och nästa kommer bli ännu bättre! Mer snack om det senare!

I alla fall! I fredags blev det ju malmö som sagt och det var skitkul! :) Igår så skulle jag egentligen ta det lugnt med pappa men jag var sjukt rastlös fast att jag ridit båda pollarna hemma! :O Lite galet men ja! Så jag fick ge vovve-ögon till pappa och sen drog jag till hanne där det blev mys på altanen. Dock körde jag hem tidigt och gick sen i säng. Wiho.

I morse var jag döds trött (fast tidig gårkväll) men jag kravlade mig in i duschen och det blev jag lite piggare av iaf :) Härligt! Sen tog jag moppe doppen till flyinge och jobbade. Efter det körde jag till Bj för att fixa naglarna och jag bestämde mig för att ta av kiseklorna. Jag vet :( Det är sorligt men jag är i en sån period där naglarna bara bryts hela tiden så hon filade ner dom och målade enkel liten fransk manikyr på mina egna naglar och det lev jag nöjd med! Jag ska faktiskt dit igen innan skolavslutningen för att måla till dom innan den så dom är fina! :) Happy me.

Ikv skulle jag egentligen rida båda hästarna meeeen det blåser som f*n och ja, jocke tyckte det var påtok försent -.-' varför tycker jag allting är möjligt? Hm, fått det från morsan, yesssss! :) Men whatever nu sitter jag här och ska städa lite ist för jag känner att här ser ut som Andra värdlskriget precis paserat, så nej! Ordning på det ;) Jag ska också säga att det är morsdag idag och jag älskar min mamma :) Inte bara för det är morsdag, faktiskt! :) ´hihi! Här kommer en söt bild på dig mammi!

Pussi nussi och sov gott!


så söt!


och på den här blden ska mamma demonstrera hur man liknar en fågelholk :) söt(are)? :)




Min annina, min änglaunge. älskar dig!



jag och victor. älskar dig bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback