31 maj, puh måndag igen :)

2010-05-31 @ 22:24:13
' Hejsan hej :)

Ny vecka igen minsann och det känns som jag skrev det igår men det var faktiskt för en vecka sen (waow) haha :) Lät knas! Meeen det är skitsamma! Med er hoppas jag att det är bra och det är det med mig också förutom att min rygg krånglar igeeeen :( Vi hade då klasskamp hela dagen idag och det sista momentet var dragkamp.. Jag stod längst fram och drog som en dåre med böjd rygg (ajja bajja på mig!!!) och så förlorade vi,tyvärr... Så då släppte alla och min rygg "krascha" arh..  Så mitt pass som jag skulle ha efter skolan tog Sofie gladeligen, för jag hade....Sjukligt ont!!

Men men det som är "bra" med att få ihop nerven i ryggen (som jag ganska ofta får) så kan det går över på 2 sekunder. Lika snabbt och på samma sätt som man får den ikläm kan man få den loss. Räcker att man kanske vrider sig speciellt så kanske den hoppar loss! Så i natt hoppas jag att jag trillar ner från sängen och får den rätt :) hahah skämt o sido!

Jag får väl berätta helgens rabalder för det är minsann redan spikat :) hihi! Efter skolan blir det att hjälpa pappa där hemma och förbereda lite till en avslutningsgrej. Ska väl hjälpa till tills ungefär sju något sånt, sen drar jag och anna tiiiiiiiiiiilllll....... TADAAAA = Falsterbo strandbad! SHUHUUU! :D Fetttttt najs! Och där ska vi göra våra galna things ofc och ja :) Bara leva livet. 

Men nu ska jag faktiskt sova typ :) kolla på tv osv ;)

PUSS
 

nya foton.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback