1 september, u and me baby.

2010-09-01 @ 05:41:57


1 månad var det sen vi vaknade upp bredvid varandra hemma hos mig, med huvudet vid fel gavel, båda två. Det var den morgonen jag vaknade upp med ett leende på läpparna bredvid min prins, min fina Kevin. Jag minns varje minut med dig, varje sekund och varje ögonblick. Fantastisk känsla... 

Och när du varsamt lägger dina armar runt mig hjärtat, då smälter jag som smör i solen. När det är som bäst mellan dig och mig kvittar det om det regnar, på min väderprognos står det ändå att det är fint väder för du skiner upp min värld. Du gör mig glad...

Jag vet att det dåliga som hänt det senaste dagarna kommer lösa sig, för man kan inte hänga upp sig på alla problem. För det kvittar om man hittar det mest liknande tvillingarna i hela världen så har även de skillda åsikter och känner inte samma sak alltid. Men det är dig och mig det handlar om nu min älskling och jag vill bara berätta för dig att jag tycker om dig riktigt mycket... Jag är fortfarande lika kär i dig som när jag vaknade upp den söndagsmorgonen, på fel håll i sängen med min egen väderprognos där det stod sol väldigt lång tid framöver.
Du fick mig att må så underbart bra..

Så det sista jag vill säga gubben, låt inte min värld regna för där jag lever finns inga paraply.
Jag tycker om dig galet mycket.♥

Från din flickvän / Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback