11 september, jag är hungrig...

2010-09-11 @ 19:27:26
'Tjaruu!

Lördag idag minsann, känns VERKLIGEN som en tråkig söndag. Är på sådär surt humör för att ikväll händer INGENTING för min del. Jag hade rätt många alternativ att välja på, men vad gör jag? Jo sitter hemma och ruttnar... Det är ju lixom nu man ska va på topp och fixa sig innan man ska iväg. Men inte jag, inte idag, så DAMN tråkigt. Surar...

Gårkvällen hos Josse och Ricko var dock roligare ;) Härlig fest och jag var jättenöjd med min outfit! :O Trivdes verkligen i den. Kanske en nackdel med att ha body är att när man går på toa måste man knäppa upp den varje gång ju och det är SKITDRYGT :P Men annars kändes det hur härligt som ;) Dave följde med mig hem i natt, yes. Åkte faktiskt hem ganska tidigt, lilla pojken var trött -.-' Well jag behövde nog också sova i vilket fall!

Vaknade bredvid honom i morse, hade bara liiiite skallebank asså -.-' PUH! Men sen vilade vi typ hela dagen. Och min frukost var helt UNDERBART god! Grillat kött från igår med varm bernäsås (stavningen fel, jag vet..) och sen två lingongrova mackor med ost, skinka och sås på! ASGOTT!

Jaja, men nu ska jag äta gooood mat! Tröstäta i guess! ;)

If u don't want it, why did u show it like that way?.. Now i face the truth, and i don't want u anymore..

Goodbye!/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback