3 september, hos Johanna hjärtat!

2010-09-03 @ 21:59:11
' Hallå!

Jepp fredag idag, sitter hos min älskade Johanna. Vi ska bara MYSA på som aldrig förr. Jättehärligt. Yes som ni kanske vet är jag singel, mmm så är det att vara ung. Då kan det lätt hända drastiska besked... Eller jaaa, det var ju jag som gjorde slut -.-' men struntsamma. Jag klarar mig utmarkt, så det är lungt. Behöver ingen "ring" på mitt finger.

Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Ska snart krypa ner i sängen och mysa med Johanna till en fin film. I morgon kanske jag ska träffa någon på dan sen ska jag och min älskade syster passa Hugo och Axel på kvällen och sova i Höör över natten. Det lär bli mys! På söndag ska jag och Missen sticka och handla skor så jag hoppas verklkigen jag kan få ett litet bidrarg av mina föräldrar till att köpa lite skor... Well det ordnar sig nog!

Nej pallar inte skriva mer nu. Godnatt!
Vill säga en viktig sak innan, att jag älskar min mamma och pappa något galet. Tack för att ni alltid förstår. Ni anar inte mamma & pappa... Puss på er,


Annars var ju detta en söt gammal bild.... Not.


jag äälskar dig.
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback